piątek, 4 grudnia 2020

Piernikowe ludziki...z filcu

     Dziś nie będzie ani kulinarnie, ani podróżniczo!  Będzie robótkowo! W związku z tym, że zniknął mój "rękodzielniczy" blog, to czaspasji będzie miejscem, gdzie od czasu do czasu wrzucę zdjęcia swoich rękoczynów.

    Dawno temu zaplanowałam, że je uszyję. Zamysł udało mi się zrealizować dopiero w tym roku.  Trzy (tylko!) piernikowe ludki rozgościły się w mojej kuchni i pozostaną w niej do pierwszych dni lutego. 23-centymetrowe słodziaki wykonane są z filcu, w całości uszyte ręcznie. 

 





Serdecznie pozdrawiam i życzę Wam zdrowia

Dorota

22 komentarze:

  1. Po prostu fantastyczne!!!
    Gapię się na te detale, na ten czepeczek, słodką laskę, a już całkiem wymiata sukienka w serduszka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jolu!. Szycie ludzików sprawiło mi ogromną przyjemność, choć sporo niedoróbek można się doszukać.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Cześć Dorotko. Dlaczego tamten blog zniknął?
    Może to i lepiej, że wszystko będzie w jednym miejscu. Twoje ludziki wyglądają jak smaczne pierniczki, gratuluję pomysłowości i pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bloga "rękoczyny Doroty" logowałam się za pośrednictwem firmowej poczty mailowej. Karierę zawodową zakończyłam, na pocztę nie zaglądałam, więc informacji administratora o likwidacji adresów pracowników nie odczytałam. Kiedy zorientowałam się, było już za późno, odzyskanie konta stało się niemożliwe.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. bardzo sympatyczne:) a już myślałam, że któryś skapnie mi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ucieszyłabym sie gdybym dostała taki prezent ;)

    Piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotka wspaniałe masz pomysły jak prawdziwe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przeurocze, Dorotko :) Fantastyczna ozdoba domowa. Widać, jesteś Kobietą wielu talentów.
    Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze słodziaki :) podziwiam Twój kolejny talent :) ręczne szycie filcu chyba nie jest łatwe, przynajmniej tak mi się wydaje, bo nie mam doświadczenia w tym zakresie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Madziu.
      A filc to taki rodzaj tkaniny, który jest łatwy w tzw obróbce.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Jakie fajowe, wspaniała ekipa zagościła w Twojej kuchni mam nadzieje, że będą Ci pomagać w przedświątecznych przygotowaniach :-) Z takimi pomocnikami moment święta odwalisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym im bardzo wdzięczna, gdyby włączyły się do pomocy. Ha ha ha:)

      Usuń
  9. Dorotko Ty jesteś wrzestonnie uzdolniona :) cudowne rzeczy robisz. Jestem zachwycona Twoimi toratani, a teraz jeszcze robótkami :) pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń