środa, 7 lutego 2018

Smoothie ze szpinakiem i żurawiną oraz imieninowy prezent

W prezencie gwiazdkowym dostałam sporo książek, m.in. bardzo kolorową Smoothies na zimę.  Można w niej znaleźć przepisy na zdrowe, sycące, rozgrzewające oraz chroniące przed choróbstwami, pełne witamin smoothies.
Zainspirowana lekturą przygotowałam niesamowicie smaczny napój, do zrobienia którego szczerze Was zachęcam.


Smoothie - przepis (ok. 200 ml):

1 banan
1 garść świeżego szpinaku
1 pomarańcza
3 łyżki mrożonej żurawiny + kilka owoców do dekoracji
1/3 łyżeczki przyprawy do pierników

Umyty, osuszony i posiekany szpinak, obraną i pokrojoną na cząstki pomarańczę, banana, 3 łyżki mrożonej żurawiny oraz przyprawę do pierników umieścić w pojemniku i zmiksować na aksamitną masę. Przelać do szklaneczki. Wierzch udekorować mrożonymi owocami żurawiny. 


Wczoraj z okazji imienin dostałam najcudowniejszy prezent...


Pozdrawiam:)

22 komentarze:

  1. Cudowny prezent:)

    Zaskoczyłaś mnie przyprawą do piernika! Jutro muszę wypróbować Twój przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:D
    A do zielonych smoothies mnie nie przekonasz...;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten prezent:)
    A takie smoothie chętnie skosztowałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje prezentu :) fajny napój, ciekawi mnie dodatek przyprawy do piernika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja koktajle pije codziennie są zdrowe i pyszne więc warto. Ojej jaki wspaniały ten prezent, wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten piernikowy dodatek. A prezencik jeszcze bardziej. Dużo zdrówka dla maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezent, życzę radości z macierzyństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja owoce wolę jeść oddzielnie, za koktajlami nie przepadam, choć na pewno są bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuudowny prezent Dorotko, chociaż wierzę, że smoothie jest pyszne. Jednak malutki prezencik skradł cały post. Przy okazji-najserdeczniejsze życzenia imieninowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Imieninowy prezent jak się patrzy:) Miałam coś o smoothie pisać, ale zgubiłam wątek;) Dzidziuś cudo, i ten malutki nosek taki śliczny <3 widać, że to będzie pozytywna dusza, bo już uśmiech się przebija:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały prezent ,na imieniny i spóżnione ale szczere życzenia wszystkiego najnajlepszego i zdrówka pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorotko gratuluję tylu wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezent idealny, lepszy trudno sobie wyobrazić :)
    Książkę mam tą samą i również testuję :) Same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uśmiechnięty prezent niech sie zdrowo chowa! Wszelkie koktaile robię raczej na oko.
    Ale z przyprawą do pierników muszę spróbować. Albo dosypię cynamonu i imbiru.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezent rzeczywiście najcudowniejszy jaki może być:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki prezent!
    A smoothie smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpiękniejszy prezent świata !!!!!! A smoothie jest z pewnością super smaczne, zainspirowałaś mnie, bo chociaż zielone szejki piję codziennie, nie myślałam o przyprawie do pierników. Dzięki za pomysł i najlepsze spóźnione życzenia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny Prezent Dorotko dostałaś :) aż się wzruszyłam :)
    Takie smoothies to ja lubię i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szpinak mogłabym dorzucać do każdego koktajlu. Świetny bąbel, gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Spóźnione ale tym bardziej serdeczne życzenia imieninowe :)
    Gratulacje z okazji takiego wyjątkowego prezentu ;))) Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Duża dawka witamin i żelaza, mniam :)

    OdpowiedzUsuń