czwartek, 26 kwietnia 2018

Tort dla Ewy i Piotra

Dziś bardzo krótki wpis. Po prawie 2 tygodniach odebrałam laptopa z serwisu i w pierwszej kolejności muszę nadrobić zaległości w lekturze Waszych blogowych wpisów. 
W tzw. międzyczasie przygotowałam urodzinowy tort dla córki i zięcia. Tym razem wspólny. Długo zastanawiałam się, jaką ma mieć formę. Idealnie pasowałby domek, bo akurat się budują, ale już wcześniej tort w kształcie chałupki zrobiłam. Wyglądał tak:

 Przygotowałam więc taki, trochę bajkowy, ale wpisujący się w klimat "czterech ścian":
A tak wygląda dom, który samodzielnie (poza położeniem dachówki)  zbudował mój zdolny i pracowity zięć.

A niżej kawałek mojego wiosennego ogrodu:



Serdecznie pozdrawiam:)

53 komentarze:

  1. Tort jest tak piękny, że szkoda kroić, podziwiałabym cały dzień! :) Bajkowy, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem! Chciałabym umieć robić takie torty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! kolejne słodkie dzieła sztuki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort bardzo pomysłowy, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreatywność w każdej postaci.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj- kochana ale mnie zaskoczyłaś. Paczuszka dotarła i sprawiła mi ogromną radość. Dziękuję za tak miłą niespodziankę i kilka słów w liście.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności.

      Usuń
    2. Cieszę się, Moniko, że przesyłka dotarła i Cię ucieszyła. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. To istne cudeńko a nie tort. Szkoda kroić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nie powinno się jeść a tylko i wyłącznie cały dzień w "to" wgapiać, jedząc coś innego, by tego piękna nie naruszyć.
    Zdolnego masz zięcia, nie da się ukryć.Wyraznie realizuje powiedzenie, że mężczyzna powinien "zbudować dom, zasadzić dąb i mieć potomka".
    Fajnie, że już jesteś w sieci;)
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Zięć to bardzo mądry i zdolny facet. Codziennie po pracy jedzie 20 km na budowę i działa. Dwóch synów już ma. Dąb rośnie, tyle że posadzony przez mojego Tatę. Może uda się im wprowadzić jeszcze w tym roku.

      Usuń
  8. Piękny jest ten bajkowy domek. A i postawiony wygląda wspaniale. Masz zdolnego zięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdolny chłopak z tego Piotrka. Nie ma dla Niego rzeczy niemożliwych.

      Usuń
  9. Tort istnie bajkowy. Kocham taką kreatywność, a Tobie jej nie brakuje. Myślę, że wiele magii widzisz w świecie, a to piękny dar. :) Brawo dla zięcia, świetna robota, a ogród, ogród kwitnący zawsze cieszy. Ja mam pierwsze kwiaty na balkonie i też już się nad nimi zachwycam. :) Pozdrawiam serdecznie, radosnych dni życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa, Agnieszko, są bardzo budujące i motywujące. Bardzo dziękuję:)

      Usuń
  10. Śliczny tort. Zazdroszczę talentu. Ja bym nie wiedziała od czego zacząć, krojąc taki tort, bo każdego elementu byłoby mi żal jeść :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje torty to dzieła sztuki:))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki on piękny!!! Co ja mówię, jakie ONE piękne<3
    Pamiętam, że to właśnie tort sprowadził mnie pierwszy raz do Ciebie:) W tym temacie nic się nie zmieniło - jestem zachwycona i uważam, że tworzysz prawdziwe jadalne dzieła sztuki:)
    Brawa też dla zięcia;):) Akurat sami od wielu lat zmagamy się z tym trudnym okresem jakim jest budowa i wiem ile pracy i zaangażowania musiało go to kosztować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ewciu za tyle ciepłych słów. Zięć teraz zajmuje się elewacją. Po pracy jeździ prosto na budowę i często do północy tam działa. Szkoda, że maluchy widzą tatę rzadko. Ale coś za coś!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Tak jak powiedziałaś "Coś za coś" - na szczęście jest to okres przejściowy i jak już budowa będzie zakończona, dzieci z pewnością będą się mogły nacieszyć obecnością taty:)

      Usuń
  13. Tort wspaniały Dorotko /szkoda kroić i żięć udany pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Gdybym miała wpływ na naturę, wiosna byłaby przez cały rok:)

      Usuń
  15. Ja nie wiem co bardziej podziwiać: tort, domek czy ogród :) Wszystko piękne, piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotko siedzę i patrzę na te Twoje dzieła i podziwiam Cię za Twoje zdolności :) moje torty zwykły przełożony biszkopt bita śmietana i ozdobiony też śmietaną :) i za nic więcej się nie biorę bo wiem że i tak nie wyjdzie :)
    ogródek tez piękny u mnie ledwo trawa zaczęła rosnąć :) brakuje mi tej naszej polskiej wiosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, czytać takie komplementy to wielka radość. Dziękuję Ci bardzo. Myślę, że dałabyś radę! To kwestia wprawy:)

      Usuń
  17. Ale jesteś zdolna! Domek fajny, podobają m się duże okna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement, ale myślę, że nie miałabyś problemu z przygotowaniem takiego torcika. To kwestia wprawy.
      Mi też podobają się te duże okna:)

      Usuń
  18. Gratulacje, same dobre wiadomości, a tort po prostu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje torty są wyjątkowe.
    A młodzi wybrali bardzo fajny projekt domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki prosty projekt, ale ciekawy. Cieszę się, że podobają Ci się moje torty. Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Tort bajeczny. Ja talentu artystycznego nie odziedziczyłam. Miewam koszmary nocne, że muszę coś namalować na lekcję plastyki

    OdpowiedzUsuń
  21. Tort wygląda super! Ale wolę sobie nie wyobrażać ile musiał kosztować roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Kto jak kto, ale Ty z pewnością wiesz, ile czasu pożera przygotowanie takiego tortu:)

      Usuń
  22. Cudowny tort!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pełna podziwu jaki cudowny jest ten tort.Szkoda bo jeść. Mieć takiego pracowitego zięcia to skarb.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że tort się podoba. Cieszę się, że córka ma takiego "robotnego" męża:)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tort Ci się spodobał:)

      Usuń
  25. Te torty są przepiękne! Po prostu bajkowe! :) Jestem pełna podziwu :)
    I piękne roślinki :)

    OdpowiedzUsuń