czwartek, 21 grudnia 2017

Niespodzianka od Moniki

Zaledwie wczoraj odczytałam komentarz Moniki z bloga katalog inspiracji,w którym m.in. napisała, że chciałaby podarować mi słoiczek-niespodziankę, a już dziś paczuszkę wręczył mi kurier.  Szkoda, że nie mogłyście zobaczyć mojej uradowanej "facjaty"! Cieszyłam się jak dziecko. 
W pięknie ubranym w świąteczny strój słoiczku znalazłam dziesiątki inspirujących złotych myśli, przepiękną czerwoną bransoletkę oraz świątecznego lizaczka. 
Za chwilę mam "wychodne", więc wystroję się w bransoletkę, sentencje wykorzystam piekąc chińskie ciasteczka z wróżbą, a w słoiczku będę przechowywać dekoracyjne guziki.  

Moniko, nawet nie przypuszczasz, jak wiele radości mi sprawiłaś. Pięknie Ci dziękuję:)





 Pozdrawiam:)

19 komentarzy:

  1. Dorotko przepiękne cuda pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo miły gest a bransoletka niezwykle elegancka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka jest bardzo ładna. Pozdrawiam Cię, Reniu:)

      Usuń
  3. I teraz już wiem, który z dwóch słoików jakie przygotowałam do wysyłki trafił do Ciebie. Cieszę się, że niespodzianka przypadła Ci do gustu. Taki mój drobny gest życzliwości na święta. I to mój ostatni słoik z niespodzianką w tym roku. Roczna akcję uważam za zakończoną.
    Pozdrawiam i życzę Ci, by te święta były dla Ciebie tym, czym są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jestem tą szczęściarą, której udało się "załapać" na ostatnią tegoroczną cudną niespodziankę. Dziękuję! Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bardzo miły prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna niespodzianka. Takie prezenty sprawiają najwięcej radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczek-niespodzianka - mała rzecz, a jak cieszy:)

      Usuń
  6. To się nazywa prawdziwa niespodziewajka!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że byłam bardzo zaskoczona!Świątecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Takie prezenty - niespodzianki są najlepsze, szczególnie, jeśli się ich nie spodziewamy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna niespodzianka i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń