piątek, 30 marca 2018

Drożdżowy warkocz z twarogiem i żurawiną

Bardzo często piekę ciasto drożdżowe i właśnie przed chwilą wyjęłam z piekarnika warkocz z twarogiem i żurawiną.  Polecam!
Przepis znajdziecie na blogu moje wypieki


Dziś upiekłam także kruche ciasteczka z mąki kokosowej i mielonych migdałów.



Wielkanoc za pasem, więc pragnę złożyć Wam życzenia.

Zdrowych i pogodnych Świąt, wielu radosnych chwil, oddechu od codziennych trosk oraz wiosennego optymizmu i oczywiście słońca za oknem. 


Pozdrawiam:)

23 komentarze:

  1. Uwielbiam ciasta drożdżowe, a Twoje wygląda cudownie :)
    Dziękuję za życzenia i Tobie także życzę wesołych, zdrowych, smacznych i pogodnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piekłam takich jeszcze warkocz , może kiedyś spróbuje. Smakowicie wyglądają zajączki .Wesołych Świąt Wielkanocnych .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wypieki :) Zdrowych i cudownych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię drożdżowe wypieki. Radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smakowicie wygląda. Dziękuję za życzenia. Niech te święta będą dla Ciebie i osób bliskich Twemu sercu jak najpiękniejsze. Zdrowia, radości, miłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypieki wyglądają przepysznie ;0) Życzę zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych... Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki drożdżowy warkocz bardzo lubię zjeść na leniwe weekendowe śniadanie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawniej nie lubiłam drożdżowych wypieków. Kojarzyły mi się z mocno suchymi ciastami, które najczęsciej robiła moja Babcia. Sama zawsze miałam problem wyrobić takie ciasto, ale... no właśnie, od jakiegoś czasu (krótkiego w sumie) zaczynam z takim ciastem się oswajać i chyba zaczynamy coraz bardziej się lubić;)
    Twoje warkocze wyglądają wyśmienicie. Akurat na takie dodatki jak twaróg i żurawina miałabym wielką ochotę:)
    Jeszcze raz życzę pięknych i radosnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie ciasteczko i waśnie z twarogiem. Takie suche nigdy mi nie smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na sam widok aż zgłodniałam ^^ Bardzo lubię ciasta drożdżowe *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Często robię warkocze, chałki, ogólnie drożdżówki - uwielbiamy wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te warkocze są boskie! Jak już zjemy to, co zostało ze świąt, zrobię na pewno:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drożdżowe to moje ukochane ciacho a takie warkocze oj bym wszamała

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj dawno nie robiłam drożdZowego ciasta

    OdpowiedzUsuń
  15. Troszkę jak kulebiak, który strasznie za mną chodzi :) tylko na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale musiał być pyszny! Uwielbiam takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny:)
    Pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokusa niesamowita :-) Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam robić drożdżówkę na święta, ale w końcu zrezygnowałam (zabrakło czasu i siły). Taka z twarogiem to prawdziwa poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dłuższego czasu nie piekłam nic drożdżowego. Chyba zaraz pobiegnę do kuchni ;)))

    OdpowiedzUsuń