sobota, 18 listopada 2017

Tort Buzz Astral - BUZZ Lightyear cake

Znacie film animowany Toy Story? Ja o tej amerykańskiej produkcji oczywiście słyszałam, ale nigdy nie oglądałam.  Jaś, mój czteroletni wnuk, uwielbia ten film i jego bohaterów. Podobnie jak dwaj pozostali chłopcy, Janek obchodzi urodziny również w listopadzie. W tym miesiącu mam zatem ręce pełne roboty. Torty robić trzeba i to nie zwykłe, ale takie, których przygotowanie wymaga naprawdę mnóstwa cierpliwości i wielu godzin pracy. Ale ja lubię te słodkie wyzwania. Wracając do wspomnianego wyżej filmu, chciałam przedstawić Wam Buzza Astrala, postać, której kształt przybrał Jaśkowy tort. 



Aby powstał Buzz upiekłam z mielonych migdałów 2 prostokątne, dobrze wyrośnięte biszkopty. Każdy przecięłam na 2 części, które obficie nasączyłam sokiem ananasowym, przełożyłam dżemem porzeczkowym (homemade) i kremem ananasowym. Do dekoracji użyłam 4 kostek marcepana. Tort był naprawdę pyszny.








Pozdrawiam:)

39 komentarzy:

  1. Oglądałam tą
    bajkę kilka razy. Wiernie oddałas postać 😊 Też chciała bym na urodzinki takiego torcika 😆 Pozdrowienia dla wnusia ❤💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Jasia i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. jako sztuka mistrzostwo, jako jedzenie.... nieco makabryczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kształt tortu to życzenie czterolatka. Mam nadzieję, że w ten sposób nie nabawi się kanibalistycznych skłonności. Ha, ha..

      Usuń
  3. Jest fantastyczny:))))i na pewno pyszny:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort bardzo smakował i z tego się bardzo cieszę. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Kobieto, przecież TY się marnujesz!!! Powinnaś mieć firmę cukierniczą specjalizującą się w niesamowitych tortach.Z całej Polski miałabyś zamówienia.Co prawda jak coś ładnie wygląda to mnie jest to szkoda zjeść.;)))
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich osób jak ja jest mnóstwo. Nawet w moim prawie 130 tys. mieście można znaleźć kilka firm cukierniczych specjalizujących się w tworzeniu tortów 3 D. Chciałabym. oczywiście, prowadzić taki "interes", ale sama wiesz, ze w naszym kraju nie jest to sprawa prosta. Dziękuję za miłe słowa pod adresem mojego "tortoczyństwa". Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Kochana! Nie wierzę, że w jakiejś cukiernik można znaleźć tak niesamowite Torty jak Twoje! Np. Taki kufer pełen skarbów :-)

      Usuń
  5. Bardzo milusi i smaczny wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem, tort pierwsza klasa aż szkoda zjadać. Solenizant pewnie był zachwycony... Jasiowi życzę samych słodkich, słonecznych i uśmiechniętych dni :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaś bardzo dziękuje. Ja również - za słowa uznania. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Przepiękny tort :) Masz wielki talent i zawsze podziwiam Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś po prostu niemożliwa! Wspaniały ten tort:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż szkoda kroić, taki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tort genialny, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :):):) Taka zdolna Babcia to Skarb największy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to z babciami bywa, że dla wnuków tracą głowę lub robią tort w jej kształcie :)

      Usuń
  13. Aaaaa! Buzz, uwielbiałam go za dzieciaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a ja Buzza znam dopiero od tygodnia:)

      Usuń
  14. Wierzyć mi sie nie chce, że mozna cos tak niesamowitego uczynić. Mowię to ja-Malkontentka tworczyni jednego jedynego ciasta- 1cm wysokości plus zakalec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, Malkontentko Droga, za te miłe sercu pochwały:)

      Usuń
  15. Jesteś genialna moja droga :)
    Brawo za Twoje pomysły i zrób coś z tym na szerszą skalę :)
    Uściski i wciąż z podziwem zaglądam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu. Marzyła mi się kiedyś mała cukierenka z domowymi wypiekami i tortami 3D, ale w naszym kraju to byłaby bardzo trudna do realizacji inwestycja.

      Usuń
  16. Wow ale fajny w życiu bym nie umiała takiego pięknego tortu zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę praktyki i bez problemu robiłabyś torty w wymarzonym kształcie. Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  17. Buzz Astral- chociaż to nie moja bajka :) , to jest absolutnie bezkonkurencyjny! Jakiś czas temu kupiłam tę zabawkę, stoi na półce, odkurzam ją. Jestem zachwycona jak pięknie oddałaś postać. Mistrzostwo!
    Dziękuję bardzo za wpis i odwiedziny.
    Oczarowana Twoim talentem i ciepłem Twojego serca, zostaję tu, na dłużej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo miłym gościem i cieszę się, że będziesz do mnie wpadać. Oczekuj również mojej rewizyty, tym bardziej, że uwielbiam blogi rękodzielnicze. W związku z tym, oprócz tego bloga założyłam niedawno drugiego - o profilu "robótkowym". http://rekoczynydoroty.blogspot.com/
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  18. Wygląda kapitalnie! Bardzo podobny, szczególnie ten charakterystyczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobieństwo jest dostrzegalne. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń